Strategisches Interaktives Direktmarketing in Der Gebrauchsguterindustrie
- Einfluss Des Database Marketing Und Der Neuen Elektronischen Medien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 445
- Udgivet:
- 25. oktober 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x26 mm.
- Vægt:
- 608 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategisches Interaktives Direktmarketing in Der Gebrauchsguterindustrie
Marc Oschmann sieht das strategische Direktmarketing als unternehmerisches Gesamtkonzept, das die klassischen Regeln des Marketing außer Kraft setzen wird. Er zeigt, dass signifikante strukturelle Veränderungen der Aufgabenverteilung von Herstellern und Händlern in der Absatzwertschöpfungskette vorgezeichnet sind.
Brugerbedømmelser af Strategisches Interaktives Direktmarketing in Der Gebrauchsguterindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategisches Interaktives Direktmarketing in Der Gebrauchsguterindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621