Strategische Orientierungen Fur Junge Technologieunternehmen
indgår i Entrepreneurship serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 269
- Udgivet:
- 15. juli 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategische Orientierungen Fur Junge Technologieunternehmen
Richard Schröder untersucht den Einfluss strategischer Orientierungen auf den Erfolg junger Technologieunternehmen. Er zeigt, welche strategischen Orientierungen wichtig sind und wie diese den Erfolg beeinflussen.
Brugerbedømmelser af Strategische Orientierungen Fur Junge Technologieunternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategische Orientierungen Fur Junge Technologieunternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621