Strategische Innovationsorientierung Von Business-To-Business-Unternehmen
- Eine Implementierungsbezogene Perspektive
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 247
- Udgivet:
- 21. oktober 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 147x208x18 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategische Innovationsorientierung Von Business-To-Business-Unternehmen
Björn Six analysiert, inwiefern und unter welchen unternehmens- und marktbezogenen Rahmenbedingungen strukturelle und kulturelle Facetten der Strategieimplementierung förderlich für ein innovatives Produktprogramm und den Unternehmenserfolg sind. Seine Datenbasis ist eine empirische Studie mit jeweils mehreren Informanten aus über 100 Industriegüterunternehmen verschiedener Branchen.
Brugerbedømmelser af Strategische Innovationsorientierung Von Business-To-Business-Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategische Innovationsorientierung Von Business-To-Business-Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621