Strategische Erfolgsfaktoren in der Telekommunikation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 324
- Udgivet:
- 29. maj 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategische Erfolgsfaktoren in der Telekommunikation
Michael Kehl erarbeitet auf der Grundlage des Shareholder-Value-Konzepts eine Bewertungssystematik, mit der die historischen Wertbeiträge der größten US-amerikanischen Telekommunikationsunternehmen gemessen werden können, und vergleicht diese Wertbeiträge mit potenziellen, mittels einer Faktorenanalyse aus empirischen Daten ermittelten Erfolgsfaktoren.
Brugerbedømmelser af Strategische Erfolgsfaktoren in der Telekommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategische Erfolgsfaktoren in der Telekommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621