De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategische Aufgaben des Marketing im Mittelstand am Beispiel eines Wurstherstellers

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783958203907
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 54
  • Udgivet:
  • 1. juni 2015
  • Størrelse:
  • 254x178x3 mm.
  • Vægt:
  • 109 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Strategische Aufgaben des Marketing im Mittelstand am Beispiel eines Wurstherstellers



Find lignende bøger
Bogen Strategische Aufgaben des Marketing im Mittelstand am Beispiel eines Wurstherstellers findes i følgende kategorier: