Strategies in Emerging Markets
- A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 190
- Udgivet:
- 30. august 2010
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 160x230x12 mm.
- Vægt:
- 300 g.
- 1-3 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategies in Emerging Markets
Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.
Brugerbedømmelser af Strategies in Emerging Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategies in Emerging Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621