Strategien in Der Medienbranche
- Grundlagen Und Fallbeispiele
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 523
- Udgivet:
- 25. oktober 2005
- Udgave:
- 332005
- Størrelse:
- 244x170x28 mm.
- Vægt:
- 866 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategien in Der Medienbranche
Insa Sjurts liefert eine komprimierte, jedoch umfassende Darstellung und Analyse der Medienbranche aus betriebswirtschaftlicher Sicht. In der dritten Auflage neu hinzugekommen sind eingehende Analysen der strategischen Handlungsmuster in der Medienkrise sowie Überlegungen zur zukünftigen Erfolgsträchtigkeit breit diversifizierter Medienkonzerne."'Strategien der Medienbranche' gehört als absolutes Standardwerk in das Bücherregal jedes Brancheninsiders und Medieninteressierten." Mediaplus Medien-Ticker
Brugerbedømmelser af Strategien in Der Medienbranche
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategien in Der Medienbranche findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621