Strategien der Adressierung in Kinderwerbespots
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 271
- Udgivet:
- 26. august 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 8-11 hverdage.
- 30. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategien der Adressierung in Kinderwerbespots
An Hand eines Textkorpus von 100 Kinderwerbespots für Kinderlebensmittel und Spielzeug untersucht Janja Polajnar, inwieweit Eltern als Käufer von Kinderprodukten bei der Werbekommunikation berücksichtigt werden, wer im Mittelpunkt der Kommunikation steht und ob die anvisierten Zielgruppen direkt oder mittels eines Stellvertretungsdialogs angesprochen werden.
Brugerbedømmelser af Strategien der Adressierung in Kinderwerbespots
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategien der Adressierung in Kinderwerbespots findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621