Strategie Und Wettbewerb in Konvergierenden Markten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 27. maj 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 215x140x22 mm.
- Vægt:
- 484 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategie Und Wettbewerb in Konvergierenden Markten
Nils Stieglitz entwickelt eine Typologie der Marktkonvergenz, wobei Konvergenz durch technologische Substitution und Integration sowie substitutive und komplementäre Produktkonvergenz unterschieden werden. Die jeweiligen Muster des strategischen Handelns und des Wettbewerbs für die Typen der Marktkonvergenz werden erklärt und ihre Bedeutung für das strategische Management von Unternehmen in konvergierenden Märkten herausgearbeitet.
Brugerbedømmelser af Strategie Und Wettbewerb in Konvergierenden Markten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategie Und Wettbewerb in Konvergierenden Markten findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621