Strategie Und Struktur in Der Automobilindustrie
- Strategische Und Organisatorische Programme Zur Handhabung Automobilwirtschaftlicher Herausforderungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 259
- Udgivet:
- 11. februar 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 148x210x15 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategie Und Struktur in Der Automobilindustrie
Zur Begegnung entstehender Herausforderungen in der Automobilindustrie führt Alexander W. Reichhuber eine Symbiose von Theorie und Praxis herbei, um auf Basis theoretischer Konzepte eine umfassende Hilfestellung für das Management von Automobilherstellern zu leisten.
Brugerbedømmelser af Strategie Und Struktur in Der Automobilindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategie Und Struktur in Der Automobilindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621