Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 230
- Udgivet:
- 9. november 2016
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention
Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.
Brugerbedømmelser af Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621