De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Social Marketing

- For Behaviour and Social Change

Bag om Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526446046
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 576
  • Udgivet:
  • 22. November 2019
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 231x186x37 mm.
  • Vægt:
  • 1040 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Brugerbedømmelser af Strategic Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic Social Marketing findes i følgende kategorier: