Strategic Questions in Food and Beverage Management
indgår i Hospitality Essentials Series serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 9. januar 2018
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 232x155x11 mm.
- Vægt:
- 276 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Questions in Food and Beverage Management
This second edition has been updated to include: Five new chapters: culinary creativity; menu analysis; wine and beverage consumption; food supply chains; and the fitness to purpose of higher food and beverage management education. Learning outcomes and discussion questions per chapter. New web and video links interspersed throughout
Brugerbedømmelser af Strategic Questions in Food and Beverage Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Questions in Food and Beverage Management findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621