De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Pricing and Management Accounting

Bag om Strategic Pricing and Management Accounting

The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that they can bring to the business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032224824
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 11. november 2022
  • Størrelse:
  • 156x13x234 mm.
  • Vægt:
  • 449 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Pricing and Management Accounting

The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that they can bring to the business.

Brugerbedømmelser af Strategic Pricing and Management Accounting