Strategic Planning for Public Relations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 622
- Udgivet:
- 12. november 2020
- Udgave:
- 6
- Størrelse:
- 254x189x40 mm.
- Vægt:
- 1388 g.
- 4-7 hverdage.
- 4. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Planning for Public Relations
This sixth edition remains the go-to text for learning how to plan, execute, and evaluate public relations campaigns, with expanded coverage of international cases and social media strategy within the PESO framework. It is ideal for students in upper division undergraduate and graduate courses in public relations strategy and campaigns.
Brugerbedømmelser af Strategic Planning for Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Planning for Public Relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621