Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 394
- Udgivet:
- 15. august 2016
- Størrelse:
- 224x290x32 mm.
- Vægt:
- 1282 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction
Investigates international perspectives and promotional strategies in place branding. Highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world, this volume is a pivotal reference source for researchers, practitioners, policy makers, students, and professionals.
Brugerbedømmelser af Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621