De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Marketing

Bag om Strategic Marketing

Practical, relevant, and with implementation at its core, this is the ideal guide to strategic marketing. The fourth edition offers extensively-revised global examples throughout, and unique interviews with practitioners to give invaluable real-world insights and advice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198856764
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 600
  • Udgivet:
  • 2. Juni 2022
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 246x189x29 mm.
  • Vægt:
  • 1152 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 2. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Marketing

Practical, relevant, and with implementation at its core, this is the ideal guide to strategic marketing. The fourth edition offers extensively-revised global examples throughout, and unique interviews with practitioners to give invaluable real-world insights and advice.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing findes i følgende kategorier: