Strategic Marketing of Higher Education in Africa
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 260
- Udgivet:
- 23. januar 2020
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 560 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Marketing of Higher Education in Africa
Strategic Marketing of Higher Education in Africa explores higher education marketing themes along the lines of understanding higher education markets, university branding and international marketing strategies, digital marketing and student choice-making.
Brugerbedømmelser af Strategic Marketing of Higher Education in Africa
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing of Higher Education in Africa findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621