Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 15. januar 2019
- Størrelse:
- 191x235x19 mm.
- Vægt:
- 762 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
This book delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offerings.
Brugerbedømmelser af Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621