Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 311
- Udgivet:
- 20. marts 2017
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry
Presents the latest scholarly research on service strategies for competitive advantage across industries. Covering a broad range of topics and perspectives such as customer satisfaction, healthcare service, and microfinance, this book is ideally designed for students, academics, practitioners, and professionals seeking current research on best practices to build rapport with customers.
Brugerbedømmelser af Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621