De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Marketing for Libraries

- A Handbook

Bag om Strategic Marketing for Libraries

Strategic Marketing for Libraries is a straightforward discussion of the full range of marketing concepts and tools applied to various types of libraries including public, special, and academic.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780313244056
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 229
  • Udgivet:
  • 4. februar 1988
  • Størrelse:
  • 230x150x14 mm.
  • 2-3 uger.
  • 21. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Marketing for Libraries

Strategic Marketing for Libraries is a straightforward discussion of the full range of marketing concepts and tools applied to various types of libraries including public, special, and academic.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing for Libraries



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing for Libraries findes i følgende kategorier: