De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

Bag om Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811099151
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 131
  • Udgivet:
  • 25. juli 2018
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs findes i følgende kategorier: