Strategic Management of the Manufacturing Value Chain
- Proceedings of the International Conference of the Manufacturing Value-Chain August '98, Troon, Scotland, UK
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 654
- Udgivet:
- 31. august 1998
- Udgave:
- 1998
- Størrelse:
- 234x156x36 mm.
- Vægt:
- 2440 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Management of the Manufacturing Value Chain
The fundamental reason for the existence of any manufacturing organization is to generate wealth by adding value to the products and services it offers. This book brings together the works of researchers to present state-of-the-art research and development on 'the strategic management of the manufacturing value chain' in the broadest sense.
Brugerbedømmelser af Strategic Management of the Manufacturing Value Chain
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Management of the Manufacturing Value Chain findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621