De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Management in the Media

Bag om Strategic Management in the Media

Drawing from a wider range of disciplines than is often the case in media management research, this fully revised third edition of the classic textbook on strategy in the media offers a compelling introduction to theories of strategy and management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529773705
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 25. December 2023
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 250x175x24 mm.
  • Vægt:
  • 636 g.
  • 2-3 uger.
  • 10. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Management in the Media

Drawing from a wider range of disciplines than is often the case in media management research, this fully revised third edition of the classic textbook on strategy in the media offers a compelling introduction to theories of strategy and management.

Brugerbedømmelser af Strategic Management in the Media



Find lignende bøger
Bogen Strategic Management in the Media findes i følgende kategorier: