From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. The subject matter of this book discusses -
Strategic management Strategic marketing in garment industry Strategic methods Organizational behaviour Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)
Strategic Management in the Garment Industry
- 2-4 uger.
- 24. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Management in the Garment Industry
Brugerbedømmelser af Strategic Management in the Garment Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Management in the Garment Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621