Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 8. juli 2024
- Størrelse:
- 229x152x15 mm.
- Vægt:
- 356 g.
- 4-7 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry
This vital volume clearly explains cutting-edge theories and views on strategic management in applied management fundamentals in the hospitality and tourism industry. The author discusses the latest in strategic thinking and provides information on implementing models within specific contexts.
Brugerbedømmelser af Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621