Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era
- 9th ICSIMAT Conference 2020
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 16. februar 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era
This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era.
Brugerbedømmelser af Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621