Strategic Equity Partnerships in Professional Football
- Evidence on Stakeholder Attitudes for the Case of the German Bundesliga
indgår i Event- und Impaktforschung serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 353
- Udgivet:
- 29. juli 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 503 g.
- 8-11 hverdage.
- 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Equity Partnerships in Professional Football
The study explores the underlying motives and processes why and how corporate sponsors and professional football clubs in Germany enter into an additional share deal given the contradictory nature of corporations (monetary driven) and football clubs (maximising sporting success while operating in economic equilibrium).
Brugerbedømmelser af Strategic Equity Partnerships in Professional Football
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Equity Partnerships in Professional Football findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621