Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 332
- Udgivet:
- 16. juli 2015
- Størrelse:
- 244x291x27 mm.
- Vægt:
- 1122 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media
In today's society, organizations are looking to optimize potential social interactions and increase familiarity with customers by developing relationships with various stakeholders through social media platforms. This title provides a variety of strategies, applications, tools, and techniques for corporate success in social media in a coherent and conceptual framework.
Brugerbedømmelser af Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621