Strategic Communication for Startups and Entrepreneurs in China
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 112
- Udgivet:
- 17. december 2019
- Størrelse:
- 222x144x14 mm.
- Vægt:
- 266 g.
- 8-11 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Communication for Startups and Entrepreneurs in China
This book presents a comprehensive guide for public relations and communication professionals and entrepreneurs to effectively manage the communication aspects of startups in the context of business in China.
Brugerbedømmelser af Strategic Communication for Startups and Entrepreneurs in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Communication for Startups and Entrepreneurs in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621