Strategic Brand Management in Higher Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 21. februar 2019
- Størrelse:
- 241x164x18 mm.
- Vægt:
- 568 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Brand Management in Higher Education
This book is unique in providing a composite overview of strategy, planning and measurement informed by ground-breaking research and the experiences of academics. It combines theoretical and methodological aspects of branding with the views of leading exponents of branding in different contexts and across a range of higher education institutions.
Brugerbedømmelser af Strategic Brand Management in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Brand Management in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621