Strategic Attention in Language Testing
- Metacognition in a Yes/No Business English Vocabulary Test
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 482
- Udgivet:
- 8. november 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 210x151x29 mm.
- Vægt:
- 650 g.
- 2-4 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Attention in Language Testing
Offers a discussion of business English vocabulary, a psycholinguistic discussion of what aspects of linguistic knowledge and (meta)cognitive processing mechanisms are involved in completing the task, a psychometric-methodological discussion of how these aspects are measured and scored, and an applied discussion of the usefulness of the test.
Brugerbedømmelser af Strategic Attention in Language Testing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Attention in Language Testing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621