Strategi med succes
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategi med succes
Strategi med succes gør op med de traditionelle strategimodeller og præsenterer ledernes ti nøgleopgaver til at få succes med strategi. De ti nøgleopgaver sikrer den afgørende synergi imellem tre centrale indsatsområder for strategiarbejdet. Bogen fokuserer på at kombinere de formelle strategiprocesser med organisatorisk læring. Desuden viser bogen, hvordan det strategiske lederskab, herunder lederens kommunikation og adfærd, skal skabe den afgørende synergi.
Forfatterne Jørgen Lægaard og Elmer Fly Steensen underbygger dette med forskningsresultater og med aktuelle cases med danske topledere. Bogens cases er baseret på interviews med toplederne fra virksomhederne Novozymes, Danfoss, Sydbank, Danske Spil, Billund Lufthavn, GPV International, Hummel og DLG. Hver af disse cases viser, hvordan lederen har prioriteret de ti nøgleopgaver.
Bogen appellerer til, at læseren ser sin egen virksomheds udfordringer og kan relatere dem til danske toplederes måder at løse disse udfordringer på.
Bogens målgruppe er virksomhedsledere og rådgivere, der allerede kender mange af de traditionelle strategiværktøjer, men ikke tror på forsimplede modeller.
Forfatterne Jørgen Lægaard og Elmer Fly Steensen underbygger dette med forskningsresultater og med aktuelle cases med danske topledere. Bogens cases er baseret på interviews med toplederne fra virksomhederne Novozymes, Danfoss, Sydbank, Danske Spil, Billund Lufthavn, GPV International, Hummel og DLG. Hver af disse cases viser, hvordan lederen har prioriteret de ti nøgleopgaver.
Bogen appellerer til, at læseren ser sin egen virksomheds udfordringer og kan relatere dem til danske toplederes måder at løse disse udfordringer på.
Bogens målgruppe er virksomhedsledere og rådgivere, der allerede kender mange af de traditionelle strategiværktøjer, men ikke tror på forsimplede modeller.
Brugerbedømmelser af Strategi med succes
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategi med succes findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621