De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Strategi i vindervirksomheder

Den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®. Bestselleren foreligger her i en stærkt revideret 8. udgave med bl.a. nye cases. Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens: Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag. Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 700 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740079692
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 656
  • Udgivet:
  • 14. november 2023
  • Udgave:
  • 8
  • Størrelse:
  • 189x254x57 mm.
  • Vægt:
  • 1535 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategi i vindervirksomheder

Den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®. Bestselleren foreligger her i en stærkt revideret 8. udgave med bl.a. nye cases.

Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens:
Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet
Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for
Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.

Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 700 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.

Brugerbedømmelser af Strategi i vindervirksomheder

  • Morten M. 11. marts 2021

    Super bog og I et sprog hvor man kan være med.


Find lignende bøger
Bogen Strategi i vindervirksomheder findes i følgende kategorier: