Strategi i øjenhøjde
- Indbinding:
- Indbundet
- Sideantal:
- 186
- Udgivet:
- 28. juni 2021
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 157x240x18 mm.
- Vægt:
- 517 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategi i øjenhøjde
50 klummer der bidrager positivt til virksomheders strategiske udvikling og fremtidige vækst.
Strategi i øjenhøjde henvender sig til danske virksomhedsledere, som har mod, vilje og ambitioner om at forbedre deres strategiske arbejde henimod nye strategiske mål. Virksomhedsledere vil således efter læsning i højere grad være i stand til at forbedre konkurrenceevnen, lykkes med strategiarbejdet og skabe værdi i egne virksomheder.
Ambitionen er, at læseren tilføres inspiration til at forbedre det strategiske arbejde ved hjælp af strategiske værktøjer og ekspertviden.
Klummerne er udgivet i Børsen, Jyllands-Posten, Berlingske og Finans, og består af de bedste og mest aktuelle klummer fordelt i forskellige strategiske emner: Strategi der virker, Forretningsudvikling i praksis, Strategisk lederskab, Disruption på dagsordenen og Ejerledere der vinder.
De forskellige emner indeholder hver især gode råd og vejledning til topledere, bestyrelsesformænd- og medlemmer om skarpere strategier, der skal sikre organisationer holdbare og skridsikre vinderpositioner i fremtiden.
Fælles for alle klummer er således, at de tager udgangspunkt i målgruppens verden.
Forfatter Mikael Vest er grundlægger af Vinderstrategi A/S, og er med mere end 400 strategiske forandringsprojekter i bagagen ekspert i strategi. Derudover er Mikael bestyrelsesmedlem- og formand i 10 forskellige virksomheder. Mikael holder sin teori ved lige gennem sin rolle som ekstern lektor i strategi, ledelse og værdiansættelse på Aarhus Universitet, og har samtidig skrevet bestsellerbogen "Strategi i vindervirksomheder", der er solgt i mere end 30.000 eksemplarer.
Forfatterens ønske med denne bog er at give inspiration til skabelsen af fremtidens vindervirksomheder i det danske erhvervsliv.
"Inspirerende og konkret viden om strategi og ledelse i 50 unikke klummer" - Adm. direktør, Michael Husfeldt, Danish Agro Machinery A/S
"Din vision er som et nyplantet træ i horisonten - vejen derhen er belagt med klummer som disse" - Ejer, Mikael Kristensen, Euro Poultry A/S
"Fuld pallette af relevante og inspirerende indlæg" - Professor, Per Nikolaj Bukh, Aalborg Universitet
"Konkrete eksempler lige til at udvikle din virksomhed med" - Bankdirektør, Svend Randers, Arbejdernes Landsbank
Strategi i øjenhøjde henvender sig til danske virksomhedsledere, som har mod, vilje og ambitioner om at forbedre deres strategiske arbejde henimod nye strategiske mål. Virksomhedsledere vil således efter læsning i højere grad være i stand til at forbedre konkurrenceevnen, lykkes med strategiarbejdet og skabe værdi i egne virksomheder.
Ambitionen er, at læseren tilføres inspiration til at forbedre det strategiske arbejde ved hjælp af strategiske værktøjer og ekspertviden.
Klummerne er udgivet i Børsen, Jyllands-Posten, Berlingske og Finans, og består af de bedste og mest aktuelle klummer fordelt i forskellige strategiske emner: Strategi der virker, Forretningsudvikling i praksis, Strategisk lederskab, Disruption på dagsordenen og Ejerledere der vinder.
De forskellige emner indeholder hver især gode råd og vejledning til topledere, bestyrelsesformænd- og medlemmer om skarpere strategier, der skal sikre organisationer holdbare og skridsikre vinderpositioner i fremtiden.
Fælles for alle klummer er således, at de tager udgangspunkt i målgruppens verden.
Forfatter Mikael Vest er grundlægger af Vinderstrategi A/S, og er med mere end 400 strategiske forandringsprojekter i bagagen ekspert i strategi. Derudover er Mikael bestyrelsesmedlem- og formand i 10 forskellige virksomheder. Mikael holder sin teori ved lige gennem sin rolle som ekstern lektor i strategi, ledelse og værdiansættelse på Aarhus Universitet, og har samtidig skrevet bestsellerbogen "Strategi i vindervirksomheder", der er solgt i mere end 30.000 eksemplarer.
Forfatterens ønske med denne bog er at give inspiration til skabelsen af fremtidens vindervirksomheder i det danske erhvervsliv.
"Inspirerende og konkret viden om strategi og ledelse i 50 unikke klummer" - Adm. direktør, Michael Husfeldt, Danish Agro Machinery A/S
"Din vision er som et nyplantet træ i horisonten - vejen derhen er belagt med klummer som disse" - Ejer, Mikael Kristensen, Euro Poultry A/S
"Fuld pallette af relevante og inspirerende indlæg" - Professor, Per Nikolaj Bukh, Aalborg Universitet
"Konkrete eksempler lige til at udvikle din virksomhed med" - Bankdirektør, Svend Randers, Arbejdernes Landsbank
Brugerbedømmelser af Strategi i øjenhøjde
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategi i øjenhøjde findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621