Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
- Indbinding:
- Indbundet
- Sideantal:
- 255
- Udgivet:
- 5. august 2009
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 176x235x20 mm.
- Vægt:
- 808 g.
- 1-3 hverdage.
- 19. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.
Brugerbedømmelser af Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Storytelling - branding i praksis, 2. udgave findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621