State Propaganda in China's Entertainment Industry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 154
- Udgivet:
- 10. januar 2019
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 244 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af State Propaganda in China's Entertainment Industry
This book maps out the cutting-edge expansions of official propaganda that are embedded in the entertainment industry of contemporary China. Its case studies bring to light the progression of the mainstream propaganda discourse in terms of its merging, cooperation and compromise in both the traditional and newly-emerging entertainment media.
Brugerbedømmelser af State Propaganda in China's Entertainment Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen State Propaganda in China's Entertainment Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621