State of the Art Implementation of Big Data in Strategic and Operative Marketing. Challenges and Effective Responses
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 9. december 2021
- Størrelse:
- 148x210x8 mm.
- Vægt:
- 177 g.
- 2-3 uger.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af State of the Art Implementation of Big Data in Strategic and Operative Marketing. Challenges and Effective Responses
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen State of the Art Implementation of Big Data in Strategic and Operative Marketing. Challenges and Effective Responses findes i følgende kategorier: