Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 176
- Udgivet:
- 12. juni 2023
- Størrelse:
- 140x5x213 mm.
- Vægt:
- 227 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions
With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.
Brugerbedømmelser af Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621