De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

Bag om Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781804556092
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 12. juni 2023
  • Størrelse:
  • 140x5x213 mm.
  • Vægt:
  • 227 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Brugerbedømmelser af Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions