Standortfaktoren Und Standorterfolg Im Electronic Retailing
- Konzeptualisierung, Operationalisierung Und Erfolgswirkungen Von Virtuellen Standorten Elektronischer Einzelhandelsunternehmen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 330
- Udgivet:
- 11. marts 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Standortfaktoren Und Standorterfolg Im Electronic Retailing
Bianca Krol analysiert, ob das klassische Standortfaktorensystem für Einzelhandelsunternehmen auf die Gegebenheiten virtueller Standorte von Online-Shops im Internet übertragen werden kann.
Brugerbedømmelser af Standortfaktoren Und Standorterfolg Im Electronic Retailing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Standortfaktoren Und Standorterfolg Im Electronic Retailing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621