De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Stand-out Marketing

- How to Differentiate Your Organization in a Sea of Sameness

Bag om Stand-out Marketing

Presents original research documenting the size and nature of the 'sea of sameness' customers face, and delivers a framework of strategic marketing competencies to help organizations differentiate themselves and deliver value.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789664829
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 3. december 2020
  • Størrelse:
  • 232x156x18 mm.
  • Vægt:
  • 408 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Stand-out Marketing

Presents original research documenting the size and nature of the 'sea of sameness' customers face, and delivers a framework of strategic marketing competencies to help organizations differentiate themselves and deliver value.

Brugerbedømmelser af Stand-out Marketing



Find lignende bøger
Bogen Stand-out Marketing findes i følgende kategorier: