Stakeholderkommunikation in Social Media - Kommunikationsformen bei Facebook
- Eine Analyse der Imagearbeit und des Beziehungsmanagements von Coca Cola
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 60
- Udgivet:
- 16. juli 2013
- Størrelse:
- 254x178x3 mm.
- Vægt:
- 122 g.
- 2-3 uger.
- 5. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Stakeholderkommunikation in Social Media - Kommunikationsformen bei Facebook
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Stakeholderkommunikation in Social Media - Kommunikationsformen bei Facebook findes i følgende kategorier: