De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Stakeholder Involvement in Social Marketing

Bag om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9780367641542
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 30. Maj 2022
  • Størrelse:
  • 233x16x154 mm.
  • Vægt:
  • 348 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Brugerbedømmelser af Stakeholder Involvement in Social Marketing