Stakeholder Involvement in Social Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 30. Maj 2022
- Størrelse:
- 233x16x154 mm.
- Vægt:
- 348 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Stakeholder Involvement in Social Marketing
This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.
Brugerbedømmelser af Stakeholder Involvement in Social Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Stakeholder Involvement in Social Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Videnskab
- Historie og samfund
- Krop og sind > Sundhed
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Sundhed, sygdom og afhængighed: sociale aspekter
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Offentligt ejerskab/ nationalisering
- Lægevidenskab og sygepleje > Lægevidenskab: generelle emner > Socialmedicin
- Lægevidenskab og sygepleje > Medicinske discipliner > Terapi og lægemidler > Afhængighed og terapi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621