De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Stakeholder Involvement in Social Marketing

- Challenges and Approaches to Engagement

Bag om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367172695
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 212
  • Udgivet:
  • 26. november 2020
  • Størrelse:
  • 241x161x21 mm.
  • Vægt:
  • 474 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Brugerbedømmelser af Stakeholder Involvement in Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Stakeholder Involvement in Social Marketing findes i følgende kategorier: