De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Stagestruck

- Theater, AIDS, and the Marketing of Gay America

Bag om Stagestruck

Offers a part gossipy narrative, part behind-the-scenes glimpse into the New York theatre culture, and part polemic on how mainstream artists co-opt the work of marginal artists. This book uses the suspicions of copyright infringement to initiate a larger conversation on how AIDS and gay experience are represented in American art and commerce.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780822322641
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 24. september 1998
  • Størrelse:
  • 202x156x22 mm.
  • Vægt:
  • 268 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Stagestruck

Offers a part gossipy narrative, part behind-the-scenes glimpse into the New York theatre culture, and part polemic on how mainstream artists co-opt the work of marginal artists. This book uses the suspicions of copyright infringement to initiate a larger conversation on how AIDS and gay experience are represented in American art and commerce.

Brugerbedømmelser af Stagestruck



Find lignende bøger
Bogen Stagestruck findes i følgende kategorier: