Stadionatmosphare ALS Verhaltenswissenschaftliches Konstrukt Im Sportmarketing
- Entwicklung Und Validierung Eines Messmodells
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 273
- Udgivet:
- 14. august 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Stadionatmosphare ALS Verhaltenswissenschaftliches Konstrukt Im Sportmarketing
Sebastian Uhrich leitet ein Messmodell her, mit dem die Stadionatmosphäre greifbar gemacht werden kann. Der Autor präsentiert eine Basis für künftige Untersuchungen der Stadionatmosphäre und zeigt der Praxis des Sportveranstaltungsmanagement Möglichkeiten auf, diese gezielt zu steuern.
Brugerbedømmelser af Stadionatmosphare ALS Verhaltenswissenschaftliches Konstrukt Im Sportmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Stadionatmosphare ALS Verhaltenswissenschaftliches Konstrukt Im Sportmarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621