Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 516
- Udgivet:
- 19. oktober 2011
- Størrelse:
- 166x242x38 mm.
- Vægt:
- 960 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects
Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sports marketing agreements.
Brugerbedømmelser af Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621