De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sports Gear: From Idea to Market

Bag om Sports Gear: From Idea to Market

This informative book introduces readers to sports gear production. The book describes how companies come up with new gear ideas, produce the gear, and advertise it to customers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9798889984351
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 32
  • Udgivet:
  • 1. januar 2025
  • Størrelse:
  • 178x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 95 g.
  • Kan forudbestilles.
  • 1. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Sports Gear: From Idea to Market

This informative book introduces readers to sports gear production. The book describes how companies come up with new gear ideas, produce the gear, and advertise it to customers.

Brugerbedømmelser af Sports Gear: From Idea to Market



Find lignende bøger
Bogen Sports Gear: From Idea to Market findes i følgende kategorier: