De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

Bag om Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137556721
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 286
  • Udgivet:
  • 14. august 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 223x160x24 mm.
  • Vægt:
  • 548 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport.

Brugerbedømmelser af Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity



Find lignende bøger
Bogen Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity findes i følgende kategorier: