Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 286
- Udgivet:
- 14. august 2017
- Udgave:
- 12017
- Størrelse:
- 223x160x24 mm.
- Vægt:
- 548 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity
This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport.
Brugerbedømmelser af Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621