Sport Business Analytics
- Using Data to Increase Revenue and Improve Operational Efficiency
indgår i Data Analytics Applications serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 21. november 2016
- Størrelse:
- 241x164x19 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 2-4 uger.
- 13. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sport Business Analytics
Developing and implementing a systematic analytics strategy can result in a sustainable competitive advantage within the sport business industry. This timely and relevant book provides practical strategies to collect data and then convert that data into meaningful, value-added information and actionable insights. Its primary objective is to help sport business organizations utilize data-driven decision-making to generate optimal revenue from such areas as ticket sales and corporate partnerships.
Brugerbedømmelser af Sport Business Analytics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sport Business Analytics findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621